2015

Kommentera
Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade ensam till en liten lägenhet i Malmö. I början av året hade jag aldrig kunnat ana att jag skulle våga detta.
 
Genomdrev du någon stor förändring?
Just själva flytten och att jag började plugga till socionom är två stora förändringar.
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha, nej! Men kanske nästa... eller? 
 
Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? 
Jag är inte så bra med datum, har inte lagt något speciellt på minnet?
 
Dog någon som stod dig nära?
Nej
 
Vilka länder besökte du?
USA
 
Bästa köpet?
Väldigt svår fråga, antagligen har jag köpt alldeles för mycket och inget sådär särskillt älskvärt. Men en svart mockakjol har jag lagt (för) mycket pengar på.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Camillas student!
 
Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016?
Träning och vänner har jag saknat, iallafall sista delen av året. 
 
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Jag önskar att jag hade vågat säga ifrån mer och inte varit rädd för att framstå som jobbig. Samtidigt önskar jag att fler saker hade fått passera utan att röra mig i ryggen.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig
 
Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru
 
Bästa boken du läste i år?
Hehe, har mest läst kurslitteratur. Och en drös kriminalare som jag inte minns namnet på? Sofie Sarenbrandt kan varmt rekommenderas!
 
Största musikaliska upptäckten?
Tre låtar som jag lyssnat mycket på är Välkommen till världen, You're the Inspiration och I Can See Clearly Now.
 
Vad var din största framgång på jobbet 2015?
Jag har fått testa på att jobba inom hemtjänst. Gör det gärna igen. 
 
Största framgång på det privata planet?
Att jag har vågat göra saker på egenhand.
 
Största misstaget?
Tror inte att jag har gjort så många i år. Påminn mig och jag har fel.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både gladare och ledsnare.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Tågbiljetter
 
Något du önskade dig och fick?
En stor förändring.
 
Något du önskade dig och inte fick?
Miljonvinst och stor lägenhet i centrala Malmö. Fred på jorden och botemedel på cancer osv.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Jobbade och grät. Om vartannat. 
 
 
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid med familj och vänner hade gjort året liiiite bättre.
 
Vad fick dig att må bra?
Att springa, måla och plugga.
 
Vem saknade du?
Min käraste och min mamma. 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Det är helt klart Rebecca! Hur tusan hade jag överlevt Malmö utan henne?
 
Mest stolt över?
Att jag har tagit stora beslut och vågat mycket på egenhand.
 
Högsta önskan just nu?
Att nästa år inte kantas av stora världskriser.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Jag tänker låta fler saker passera och istället lägga ENERGI på SAKER SOM BETYDER NÅGOT. Meningen med livet och allt det där.
 
Heja, heja! Det var 2015!